Arculattervezési csomagok

Válaszd ki a számodra legmegfelelőbb arculati csomagot, és tapasztald meg, milyen egy igazán személyre szabott tervezés.

Pont amire szükséged van

Nem sablon designt kapsz, hanem egy olyan hozzád illő vizuális rendszert, ami illik a vállalkozásodhoz és céljaidhoz

Egy segítő partner

Támogatlak és vezetlek a folyamat során és a tervezés után is bátran fordulhatsz hozzám

Időtálló alapok

Gondosan megtervezett, minden felületen működő rendszert kapsz, amit éveken át magabiztosan használsz 

Dream Design

Konkrét elképzelésed van vagy betűlogóra lenne szükséged, ami minden felületen működik? Ez a csomag neked való! A logód mellé két általad választott felületet is megtervezek.
170.000 Bruttó ár, 0% ÁFA
  • igényfelmérő kérdőív
  • logótervek készítése
  • 2 választott felület tervezése
  • 2 módosítási kör
  • színek és betűtípusok
  • logóvariációk tervezése
  • márkastílus útmutató
  • teljes körű arculati mappa

Brand Boost

Jó ár-érték arányú, egyedi logót és megjegyezhető arculatot szeretnél, ami vonzza a célközönséged? A logótervezés mellé kettő felületet is megtervezek.
250.000 Bruttó ár, 0% ÁFA
  • igényfelmérő kérdőív és kutatás
  • 3 eltérő logó koncepció
  • 2 választott felület tervezése
  • 3 módosítási kör
  • színek és betűtípusok
  • egyéb arculati elemek
  • logóvariációk tervezése
  • márkastílus útmutató
  • teljes körű arculati mappa
Népszerű

Professional Pack

Hiszel a stratégiára épülő tervezésben és komplex arculatot szeretnél, amit következetesen tudsz használni? Válaszd a teljes körű arculati csomagot!
490.000 Bruttó ár, 0% ÁFA
  • kérdőív és kutatás
  • irányvonalak feltérképezése
  • 3 logó koncepció
  • 3 választott felület tervezése
  • 3 módosítási kör
  • színek és betűtípusok
  • komplett vizuális rendszer
  • logóvariációk tervezése
  • arculati kézikönyv
  • teljes körű logócsomag

Dream Design

A Te ötleted – profi köntösben!

Brand Boost

Emeld márkád profi szintre!

Professional Pack

Profizmus minden részletben!

Szia, Felícia vagyok!

Segítsek életre kelteni a márkádat?

2016 óta dolgozom szabadúszó grafikusként, és pontosan tudom, milyen kihívásokkal jár elindítani és felépíteni egy vállalkozást. A saját bőrömön tapasztaltam, milyen nehéz megtalálni a megfelelő szakembereket, és mennyire könnyű elveszettnek érezni magunkat az elején.

Célom, hogy támogassam a hozzám hasonló vállalkozókat – akár most kezded, akár már évek óta építed a márkádat. Remélem, neked is segíthetek megtalálni a saját, hiteles vizuális megjelenésedet.

Hogyan jutunk el az ötlettől a kész arculatig?

Felfedező beszélgetés

A kapcsolatfelvétel során megismerem a történetedet és igényeidet. Átbeszéljük a tervezéshez szükséges fő kérdéseket.

Megrendelés

A munka előtt szerződést kötünk. biztosítva mindkettőnk számára átlátható és kiszámítható együttműködést.

Információgyűjtés

A tényleges tervek elkészítése előtt kutatást végzek, illetve egy kérdőív segítségével igyekszem részletesebben megismerni márkád.

Tervezés

Koncepciókat és alapötleteket dolgozok ki amelyek alapján kialakítjuk a lehetséges irányvonalakat.

Módosítási körök

A kiválasztott koncepciót elképzeléseid szerint csiszoljuk tovább, hogy a végeredményt igazán magadénak érezhesd.

Véglegesítés és átadás

Elvégzem az utolsó simításokat, az elfogadott terveket végső formába öntöm. A végső fájlokat a tervezés rendezése után adom át.

Kérdésed van?

A csomagokat a weboldalon közvetlenül nem tudod megrendelni. Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a weboldalon keresztül vagy írj levelet design(kukac)felichart.hu címre. 

A megrendelés előtt fontos egyeztetnünk, hogy biztosak legyünk benne, hogy a választott csomag megfelel az igényeidnek. Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot és egyeztessünk a részletekről! 

A megrendelés előtt átbeszéljük a tervezést érintő kérdéseket,  a vállalási feltételeket, határidőket is.

Összetett kérdés, hiszen a tervezés egy közös munka, így nagyban függ a te válaszidődtől is.  Az első konzultáció során tudunk egyeztetni a határidőkről . Nagy általánosságban egy alap arculattervezés 3-6 hetet vesz igénybe.

A fizetés több részletben történik. Miután megrendelted a tervezést az általam küldött linken keresztül, 30% előlegről állítok ki számlát. A terveken az előleg befizetése után kezdek el dolgozni. A második részletet a logóterv elfogadása után küldöm el. A harmadik részletet pedig a tervezés végén, az arculati mappa elfogadása előtt szükséges rendezned.

Bár a logó fontos eleme egy céges megjelenésednek,  önmagában nem  elegendő ahhoz, hogy hatékonyan kommunikálja a vállalkozásod értékeit és személyiségét. Én komplex, használható arculati rendszereket alkotok, hiszen egységes és összefogott képre van szükséged a megjelenési felületeiden.

A logótervezésen felül az alábbi felületek megtervezését választhatod:

névjegykártya / cégkártya / ajándékkártya / időpontkártya / levélpapír&boríték / ajánlatsablon / 2 oldalas cégkiajánló / 2 oldalas szórólap / plakát / oklevél / roll-up

Online felületekre:

facebook design / statikus hirdetéskép / instagram design (6 poszt) / főoldali banner

Amennyiben ettől eltérő felület megtervezésére lenne szükséged azt a konzultáció során tudjuk egyeztetni.

A logó és az arculat határozza meg a teljes vizuális irányt – a színeket, betűtípusokat, formavilágot és hangulatot. Ezek nélkül nem lehet egységesen megtervezni az olyan anyagokat, mint a névjegy, a szórólap, az árlista vagy akár a weboldal.

Ha ezeket a felületeket a logó előtt készítenénk el, akkor később – amikor elkészül a végleges arculat – valószínűleg újra kellene dolgozni őket, hogy illeszkedjenek az egységes vizuális világba. Ez plusz munkát és költséget jelentene.

Olyan ez mint a házépítés: előbb meg kell tervezzük az alapot és a szerkezetet és csak utána jöhetnek a részletek és dekorációk.

Tapasztalataim alapján a megadott változtatási körök száma elegendő a vágyott végeredmény eléréséhez. Persze mindig lehetnek kivételek. 🙂 Ilyenkor egyeztetjük a továbbiakat. Például plusz 1-2 apró módosítás beleférhet.

Én nem hiszek a végtelen számú módosítási körben, mert az nem motiváló az ügyfelek számára és a folyamat végeláthatatlan hosszúságúra nyúlhat.

A logót nyomdai (vektoros), illetve digitális (JGP, PNG, SVG) használatra egyaránt alkalmas formátumokban adom át. A színes verziók mellett fehér és fekete változatok is készülnek.

A logóvariációk az alap logód különböző változatait jelentik. Ez lehet például egy színes vagy fekete-fehér változat, egy rövidebb vagy hosszabb változat, illetve egy kerek vagy négyzet alakú változat. A logóvariációk biztosítják, hogy a logód minden felületen jól láthatóan képviselje vállalkozásod.

A márkastílus útmutató  egy olyan dokumentum, amely összefoglalja a arculatod megjelenését és stílusát.  Általában tartalmazza a logót, az arculati színeket és kódjait a betűtípusokat és egyéb design elemeket. Emellett az alapvető logóhasználati szabályok segítenek Neked abban, hogy a megjelenésed egységben tudd tartani.

A márkastílus útmutatóban szerepelnek azok a szabályok és irányelvek, amik segítenek egy márka arculatának kialakításában és fenntartásában. Az arculati kézikönyv részletesebb leírást ad arról, hogyan kell használni a márkához kapcsolódó logókat, színeket és egyéb grafikai elemeket a különböző kommunikációs anyagokon. Mindkét dokumentum fontos segítséget nyújt a cégeknek abban, hogyan kell megőrizni és erősíteni a saját márkájukat a piacon.

A tervezés  fő csatornája a e-mailben való kommunikáció. Elküldöm a terveket és visszajelzéseket is a írásban várom. Ez azért fontos, mert amikor elkezdek dolgozni a projekten, akkor minden esetben újraolvasom a levelezést, hogy semmilyen részlet ne vesszen el. 

Emellett telefonon vagy videóhívás formájában is át tudjuk beszélni a részleteket. Ez azért hasznos, hogy megbizonyosodjak róla, hogy mindketten ugyanazt értjük-e a leírtak alatt.

A megadott elérhetőségeid egyikén felkereslek, hogy egyeztessük a részleteket. 

Nem találtad meg a választ? Írd meg nekem, hogy mire vagy kíváncsi és igyekszem gyorsan megválaszolni.

E-mail címem : design@felichart.hu

Írj nekem kötelezettség nélkül!