Arculattervezési csomagok
Válaszd ki a számodra legmegfelelőbb arculati csomagot, és tapasztald meg, milyen egy igazán személyre szabott tervezés.
Dream Design
Konkrét elképzelésed van vagy betűlogóra lenne szükséged, ami minden felületen működik? Ez a csomag neked való! A logód mellé két általad választott felületet is megtervezek.-
igényfelmérő kérdőív
-
logótervek készítése
-
2 választott felület tervezése
-
2 módosítási kör
-
színek és betűtípusok
-
logóvariációk tervezése
-
márkastílus útmutató
-
teljes körű arculati mappa
Brand Boost
Jó ár-érték arányú, egyedi logót és megjegyezhető arculatot szeretnél, ami vonzza a célközönséged? A logótervezés mellé kettő felületet is megtervezek.-
igényfelmérő kérdőív és kutatás
-
3 eltérő logó koncepció
-
2 választott felület tervezése
-
3 módosítási kör
-
színek és betűtípusok
-
egyéb arculati elemek
-
logóvariációk tervezése
-
márkastílus útmutató
-
teljes körű arculati mappa
Professional Pack
Hiszel a stratégiára épülő tervezésben és komplex arculatot szeretnél, amit következetesen tudsz használni? Válaszd a teljes körű arculati csomagot!-
kérdőív és kutatás
-
irányvonalak feltérképezése
-
3 logó koncepció
-
3 választott felület tervezése
-
3 módosítási kör
-
színek és betűtípusok
-
komplett vizuális rendszer
-
logóvariációk tervezése
-
arculati kézikönyv
-
teljes körű logócsomag











A tervezés folyamata
Felfedező beszélgetés
A kapcsolatfelvétel során megismerem a történetedet és igényeidet. Átbeszéljük a tervezéshez szükséges fő kérdéseket.
Megrendelés
A munka előtt szerződést kötünk. biztosítva mindkettőnk számára átlátható és kiszámítható együttműködést.
Információgyűjtés
A tényleges tervek elkészítése előtt kutatást végzek, illetve egy kérdőív segítségével igyekszem részletesebben megismerni márkád.
Tervezés
Koncepciókat és alapötleteket dolgozok ki amelyek alapján kialakítjuk a lehetséges irányvonalakat.
Módosítási körök
A kiválasztott koncepciót elképzeléseid szerint csiszoljuk tovább, hogy a végeredményt igazán magadénak érezhesd.
Véglegesítés és átadás
Elvégzem az utolsó simításokat, az elfogadott terveket végső formába öntöm. A végső fájlokat a tervezés rendezése után adom át.
Kérdésed van?
A csomagokat a weboldalon közvetlenül nem tudod megrendelni. Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a weboldalon keresztül vagy írj levelet design(kukac)felichart.hu címre.
A megrendelés előtt fontos egyeztetnünk, hogy biztosak legyünk benne, hogy a választott csomag megfelel az igényeidnek. Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot és egyeztessünk a részletekről!
A megrendelés előtt átbeszéljük a tervezést érintő kérdéseket, a vállalási feltételeket, határidőket is.
Összetett kérdés, hiszen a tervezés egy közös munka, így nagyban függ a te válaszidődtől is. Az első konzultáció során tudunk egyeztetni a határidőkről . Nagy általánosságban egy alap arculattervezés 3-6 hetet vesz igénybe.
A fizetés több részletben történik. Miután megrendelted a tervezést az általam küldött linken keresztül, 30% előlegről állítok ki számlát. A terveken az előleg befizetése után kezdek el dolgozni. A második részletet a logóterv elfogadása után küldöm el. A harmadik részletet pedig a tervezés végén, az arculati mappa elfogadása előtt szükséges rendezned.
Bár a logó fontos eleme egy céges megjelenésednek, önmagában nem elegendő ahhoz, hogy hatékonyan kommunikálja a vállalkozásod értékeit és személyiségét. Én komplex, használható arculati rendszereket alkotok, hiszen egységes és összefogott képre van szükséged a megjelenési felületeiden.
A logótervezésen felül az alábbi felületek megtervezését választhatod:
névjegykártya / cégkártya / ajándékkártya / időpontkártya / levélpapír&boríték / ajánlatsablon / 2 oldalas cégkiajánló / 2 oldalas szórólap / plakát / oklevél / roll-up
Online felületekre:
facebook design / statikus hirdetéskép / instagram design (6 poszt) / főoldali banner
Amennyiben ettől eltérő felület megtervezésére lenne szükséged azt a konzultáció során tudjuk egyeztetni.
Tapasztalataim alapján a megadott változtatási körök száma elegendő a vágyott végeredmény eléréséhez. Persze mindig lehetnek kivételek. 🙂 Ilyenkor egyeztetjük a továbbiakat. Például plusz 1-2 apró módosítás beleférhet.
Én nem hiszek a végtelen számú módosítási körben, mert az nem motiváló az ügyfelek számára és a folyamat végeláthatatlan hosszúságúra nyúlhat.
A logót nyomdai (vektoros), illetve digitális (JGP, PNG, SVG) használatra egyaránt alkalmas formátumokban adom át. A színes verziók mellett fehér és fekete változatok is készülnek.
A logóvariációk az alap logód különböző változatait jelentik. Ez lehet például egy színes vagy fekete-fehér változat, egy rövidebb vagy hosszabb változat, illetve egy kerek vagy négyzet alakú változat. A logóvariációk biztosítják, hogy a logód minden felületen jól láthatóan képviselje vállalkozásod.
A márkastílus útmutató egy olyan dokumentum, amely összefoglalja a arculatod megjelenését és stílusát. Általában tartalmazza a logót, az arculati színeket és kódjait a betűtípusokat és egyéb design elemeket. Emellett az alapvető logóhasználati szabályok segítenek Neked abban, hogy a megjelenésed egységben tudd tartani.
A márkastílus útmutatóban szerepelnek azok a szabályok és irányelvek, amik segítenek egy márka arculatának kialakításában és fenntartásában. Az arculati kézikönyv részletesebb leírást ad arról, hogyan kell használni a márkához kapcsolódó logókat, színeket és egyéb grafikai elemeket a különböző kommunikációs anyagokon. Mindkét dokumentum fontos segítséget nyújt a cégeknek abban, hogyan kell megőrizni és erősíteni a saját márkájukat a piacon.
A tervezés fő csatornája a e-mailben való kommunikáció. Elküldöm a terveket és visszajelzéseket is a írásban várom. Ez azért fontos, mert amikor elkezdek dolgozni a projekten, akkor minden esetben újraolvasom a levelezést, hogy semmilyen részlet ne vesszen el.
Emellett telefonon vagy videóhívás formájában is át tudjuk beszélni a részleteket. Ez azért hasznos, hogy megbizonyosodjak róla, hogy mindketten ugyanazt értjük-e a leírtak alatt.
A megadott elérhetőségeid egyikén felkereslek, hogy egyeztessük a részleteket.
Nem találtad meg a választ? Írd meg nekem, hogy mire vagy kíváncsi és igyekszem gyorsan megválaszolni.