Arculattervezési csomagok

Válaszd ki a számodra legmegfelelőbb arculati csomagot, és tapasztald meg, milyen egy igazán személyre szabott tervezés.

 

Dream Design

Konkrét elképzelésed van vagy betűlogóra lenne szükséged, ami minden felületen működik? Ez a csomag neked való! A logód mellé két általad választott felületet is megtervezek.
170.000 Bruttó ár, 0% ÁFA
  • igényfelmérő kérdőív
  • logótervek készítése
  • 2 választott felület tervezése
  • 2 módosítási kör
  • színek és betűtípusok
  • logóvariációk tervezése
  • márkastílus útmutató
  • teljes körű arculati mappa

Brand Boost

Jó ár-érték arányú, egyedi logót és megjegyezhető arculatot szeretnél, ami vonzza a célközönséged? A logótervezés mellé kettő felületet is megtervezek.
250.000 Bruttó ár, 0% ÁFA
  • igényfelmérő kérdőív és kutatás
  • 3 eltérő logó koncepció
  • 2 választott felület tervezése
  • 3 módosítási kör
  • színek és betűtípusok
  • egyéb arculati elemek
  • logóvariációk tervezése
  • márkastílus útmutató
  • teljes körű arculati mappa
Népszerű

Professional Pack

Hiszel a stratégiára épülő tervezésben és komplex arculatot szeretnél, amit következetesen tudsz használni? Válaszd a teljes körű arculati csomagot!
490.000 Bruttó ár, 0% ÁFA
  • kérdőív és kutatás
  • irányvonalak feltérképezése
  • 3 logó koncepció
  • 3 választott felület tervezése
  • 3 módosítási kör
  • színek és betűtípusok
  • komplett vizuális rendszer
  • logóvariációk tervezése
  • arculati kézikönyv
  • teljes körű logócsomag

Dream Design

A Te ötleted – profi köntösben!

Brand Boost

Emeld márkád profi szintre!

Professional Pack

Profizmus minden részletben!

A tervezés folyamata

Felfedező beszélgetés

A kapcsolatfelvétel során megismerem a történetedet és igényeidet. Átbeszéljük a tervezéshez szükséges fő kérdéseket.

Megrendelés

A munka előtt szerződést kötünk. biztosítva mindkettőnk számára átlátható és kiszámítható együttműködést.

Információgyűjtés

A tényleges tervek elkészítése előtt kutatást végzek, illetve egy kérdőív segítségével igyekszem részletesebben megismerni márkád.

Tervezés

Koncepciókat és alapötleteket dolgozok ki amelyek alapján kialakítjuk a lehetséges irányvonalakat.

Módosítási körök

A kiválasztott koncepciót elképzeléseid szerint csiszoljuk tovább, hogy a végeredményt igazán magadénak érezhesd.

Véglegesítés és átadás

Elvégzem az utolsó simításokat, az elfogadott terveket végső formába öntöm. A végső fájlokat a tervezés rendezése után adom át.

Kérdésed van?

A csomagokat a weboldalon közvetlenül nem tudod megrendelni. Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a weboldalon keresztül vagy írj levelet design(kukac)felichart.hu címre. 

A megrendelés előtt fontos egyeztetnünk, hogy biztosak legyünk benne, hogy a választott csomag megfelel az igényeidnek. Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot és egyeztessünk a részletekről! 

A megrendelés előtt átbeszéljük a tervezést érintő kérdéseket,  a vállalási feltételeket, határidőket is.

Összetett kérdés, hiszen a tervezés egy közös munka, így nagyban függ a te válaszidődtől is.  Az első konzultáció során tudunk egyeztetni a határidőkről . Nagy általánosságban egy alap arculattervezés 3-6 hetet vesz igénybe.

A fizetés több részletben történik. Miután megrendelted a tervezést az általam küldött linken keresztül, 30% előlegről állítok ki számlát. A terveken az előleg befizetése után kezdek el dolgozni. A második részletet a logóterv elfogadása után küldöm el. A harmadik részletet pedig a tervezés végén, az arculati mappa elfogadása előtt szükséges rendezned.

Bár a logó fontos eleme egy céges megjelenésednek,  önmagában nem  elegendő ahhoz, hogy hatékonyan kommunikálja a vállalkozásod értékeit és személyiségét. Én komplex, használható arculati rendszereket alkotok, hiszen egységes és összefogott képre van szükséged a megjelenési felületeiden.

A logótervezésen felül az alábbi felületek megtervezését választhatod:

névjegykártya / cégkártya / ajándékkártya / időpontkártya / levélpapír&boríték / ajánlatsablon / 2 oldalas cégkiajánló / 2 oldalas szórólap / plakát / oklevél / roll-up

Online felületekre:

facebook design / statikus hirdetéskép / instagram design (6 poszt) / főoldali banner

Amennyiben ettől eltérő felület megtervezésére lenne szükséged azt a konzultáció során tudjuk egyeztetni.

Tapasztalataim alapján a megadott változtatási körök száma elegendő a vágyott végeredmény eléréséhez. Persze mindig lehetnek kivételek. 🙂 Ilyenkor egyeztetjük a továbbiakat. Például plusz 1-2 apró módosítás beleférhet.

Én nem hiszek a végtelen számú módosítási körben, mert az nem motiváló az ügyfelek számára és a folyamat végeláthatatlan hosszúságúra nyúlhat.

A logót nyomdai (vektoros), illetve digitális (JGP, PNG, SVG) használatra egyaránt alkalmas formátumokban adom át. A színes verziók mellett fehér és fekete változatok is készülnek.

A logóvariációk az alap logód különböző változatait jelentik. Ez lehet például egy színes vagy fekete-fehér változat, egy rövidebb vagy hosszabb változat, illetve egy kerek vagy négyzet alakú változat. A logóvariációk biztosítják, hogy a logód minden felületen jól láthatóan képviselje vállalkozásod.

A márkastílus útmutató  egy olyan dokumentum, amely összefoglalja a arculatod megjelenését és stílusát.  Általában tartalmazza a logót, az arculati színeket és kódjait a betűtípusokat és egyéb design elemeket. Emellett az alapvető logóhasználati szabályok segítenek Neked abban, hogy a megjelenésed egységben tudd tartani.

A márkastílus útmutatóban szerepelnek azok a szabályok és irányelvek, amik segítenek egy márka arculatának kialakításában és fenntartásában. Az arculati kézikönyv részletesebb leírást ad arról, hogyan kell használni a márkához kapcsolódó logókat, színeket és egyéb grafikai elemeket a különböző kommunikációs anyagokon. Mindkét dokumentum fontos segítséget nyújt a cégeknek abban, hogyan kell megőrizni és erősíteni a saját márkájukat a piacon.

A tervezés  fő csatornája a e-mailben való kommunikáció. Elküldöm a terveket és visszajelzéseket is a írásban várom. Ez azért fontos, mert amikor elkezdek dolgozni a projekten, akkor minden esetben újraolvasom a levelezést, hogy semmilyen részlet ne vesszen el. 

Emellett telefonon vagy videóhívás formájában is át tudjuk beszélni a részleteket. Ez azért hasznos, hogy megbizonyosodjak róla, hogy mindketten ugyanazt értjük-e a leírtak alatt.

A megadott elérhetőségeid egyikén felkereslek, hogy egyeztessük a részleteket. 

Nem találtad meg a választ? Írd meg nekem, hogy mire vagy kíváncsi és igyekszem gyorsan megválaszolni.

E-mail címem : design@felichart.hu

Írj nekem kötelezettség nélkül!